Forum

Meldingen
Alles wissen

videogames

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
434 Bekeken
killerjo
Topic starter
(@killerjo)
Active Member
Deelgenomen: 5 maanden geleden

Hallo. Wat voor soort videogames speel je graag? welke spellen kunnen jullie mij adviseren?

2 reacties
ignacio
(@ignacio)
Active Member

Ik ben dol op het spelen van veel coole games. Bijvoorbeeld fifa 23 waar spelers de mogelijkheid hebben om spelers in games te kopen en een eigen succesvol team op te bouwen. U moet informatie volgen over fifa 23 munten waar u futcoins kunt kopen. Een van de meest uitdagende gebieden voor nieuwe spelers om te begrijpen, is de transfermarkt en het uitgeven van munten. Munten moeten worden gespaard en op de transfermarkt worden uitgegeven aan spelers die een ploeg aanzienlijk zullen verbeteren.

Beantwoorden
takeru
(@takeru)
Active Member

Het is allemaal goed en wel om te weten wat voor soort spelers je in je team wilt hebben, maar als je niet weet hoe je ze moet ontdekken en aan boord moet krijgen, dan ben je zo goed als dood in het water. Daarmee moet je proberen de hoeken en gaten van het Global Transfer Network te leren kennen, een tabblad waarmee je potentiële spelers kunt scouten, kopen en overzetten. Je kunt dit gedeelte voor het seizoen openen nadat je je carrière bent begonnen door naar het tabblad Transfers te gaan.

Beantwoorden
Deel:
No tags for this post.